SFO-info 2016/2017 - Nerstad skole - barneskole i Sigdal kommune

SFO-info 2016/2017

På SFO jobber Vibeke Rømo, Kjersti Gunnerud, Torunn Bergan, Marthe Randi Skatvedt, Pola Egidius og Mezgin Murad. Alle er også skoleassistenter.

På tirsdager serveres et enkelt, varmt måltid ca. kl. 14. Gi beskjed om ev. matallergier. De andre dagene har barna med seg ekstra matpakke (skolemat+SFO-mat). SFO har matpause etter skoleslutt og ca. kl. 11 på hele SFO-dager. Barn som er på SFO om morgenen, kan ha med niste og spise frokost på SFO.

Elevene bruker samme garderobehylle på skolen og SFO. Husk klær som passer til været og et ekstra klesskift hvis noe skulle bli vått.

SFO holder til på 1.-2.klassebasen og bruker klasserommet til 1.klasse, skolekjøkkenet +baserommet til 1.-2.klasse. I tillegg har de mulighet til å bruke gymssalen og uteområdet rundt skolen (også leikeplassen bak).

SFO har telefon 936 00 542. Husk å gi beskjed hvis barnet ditt ikke skal være på SFO etter skoletid på en dag som han/hun er påmeldt. Bruk telefon eller mobilskole.
På hele dager og hele onsdager bør elevene være levert før kl. 9.00. Etter den tid kan det være at de går ut/på tur.

Ta kontakt med de som jobber på SFO/rektor hvis dere har noen spørsmål.