Supert prosjekt og miljøkveld på Nerstad skole - Nerstad skole - barneskole i Sigdal kommune

Alle elevene viste frem sine tanker og ideer om "Sigdal inn i 2040".

Supert prosjekt og miljøkveld på Nerstad skole

buss.jpgdyrehotell.jpgflyplass og flyvende bil.jpgframtidstunellen.jpgskuespill.jpgutstilling 3.-4.kl.jpgkoding2.jpgutstilling tegning 2.jpg2.april hadde elevene ved Nerstad skole framvisning av sitt prosjekt 2 ganger. På morgenen var framvisningen åpen for alle, mens på kvelden var det bare for foreldre. Skolen jobbet fram sin visjon i fjor; Vi er framtida! I år ville skolen vise tanker og ideer satt ut i praksis. Prosjektet har vart i nesten fire uker, hvor oppgaven var å tenke seg hvordan de selv ville se ut, holde på med og hvordan bygda ser ut om 20 år. Alle har lagd plakat hvor de har fremstilt seg selv, men ellers har de valgt å uttrykke seg med forskjellige gjennom sang, dans, skuespill, konstruksjon, tegning og programmering. Elevene har vært ekstemt engasjerte, kreative og motiverte for arbeidet. De har samarbeidet og løst utfordringer på en imponerende måte! Vi ansatte på Nerstad skole er stolte av elevene våre!